Wesley Put – van den Beemd

2021-09-28T02:33:59+02:0028 september 2021|

“We hebben de Customer Experience Game gespeeld met collega's van het ontwikkelteam Tourist Experience. Het was een leuke teambuilding-sessie waarin we meer geleerd hebben over CX strategie. De focus van de Game was gericht op onze toekomstige studenten Tourist Experience. In de komende periode gaan we aan de slag met de inzichten én kijken we ...

Frits Ploeg

2021-09-28T02:33:35+02:0028 september 2021|

“Met al het personeel van SnelStart speelden we de Customer Experience Game om onze eigen invloed op NPS te vergroten. Het was heel leerzaam, leuk en er werd nog lang over nagesproken. Ook medewerkers die geen dagelijks klantcontact hebben, snappen beter waar ze invloed hebben. Dank Babs en Nienke voor jullie Game." Frits Ploeg Directeur ...

Harald Havenith

2021-09-28T02:33:17+02:0028 september 2021|

“Als je met je management- of afdelingsteam op een serieuze en ludieke manier met het onderwerp ‘klantbeleving’ aan de slag wil , dan is de CX game hier een uitstekend middel voor. Wij hebben dit gedaan met het voltallige management team. Het was uitermate interactief, dynamisch,  leerzaam,  maar vooral ook FUN! Nienke vulde op haar ...

Jacqueline Moor, Marjan Tak en Elgithe Vleugels

2021-09-28T02:33:01+02:0028 september 2021|

"Wij hebben de CX game gespeeld met ons management- en stafteam. Een heel leuke, inspirerende maar vooral ook effectieve manier om klant en klantbelang meer op de kaart te krijgen. Onze zorg vooraf dat het spel misschien niet zo geschikt zou zijn voor een instelling uit de publieke sector, bleek volkomen onnodig. Babs voelde prima ...

Mirthe Claassen, Marijke Verspeek, Erik Triepels

2021-09-28T02:32:37+02:0028 september 2021|

"We zijn erg blij dat we nu officieel de CX Game mogen faciliteren. Hij past perfect binnen ons Customer Centricity programma. We verwachten dat deze Game echt bij gaat dragen aan ons doel om DLL nog meer customer focused te maken. We kijken er naar uit om het spel wereldwijd met zoveel mogelijk collega’s te ...

Karin Zwiers

2021-09-28T02:32:17+02:0028 september 2021|

"Delen van en leren over alle onderwerpen met betrekking tot klantbeleving via een spel is zo leuk! Het stimuleert verbinding en betrokkenheid en genereert zoveel ideeën en inzichten. Babs weet hoe ze dit tastbaar kan maken en hoe ze kan co-creëren met een team, heel inspirerend!" Karin Zwiers Lecturer in Hospitality Marketing, Hotelschool Den Haag ...

Sophie Segal

2021-09-28T02:31:49+02:0028 september 2021|

"The CX Game brings people together and can bring a better awareness of CX or bring a strategy to life. We have seen first hand the power of the game in creating a bond, raising CX awareness and creating actions on the back of it. All of that in a fun way: laughter was definitely ...

Gerda Swinkels-Legierse

2021-09-28T02:31:02+02:0028 september 2021|

“De CX Game is onderdeel van de CX Roadshow waar alle collega’s van alle afdelingen en lokale organisaties aan hebben deelgenomen. Hierdoor is verbinding ontstaan, het belang van CX is duidelijker en de betrokkenheid met elkaar en het onderwerp is vergroot. Dit draagt bij aan het doorbreken van afdeling denken, het creëren van een gezamenlijk ...

Jaleesa van Eerten

2021-09-28T02:27:07+02:0028 september 2021|

De Customer Experience Game kwam voor ons op het juiste moment! Na een drukke periode van veel groei, was het super fijn om weer even samen te zijn. Tijdens onze middag werd het voor ons nogmaals bevestigd hoe kundig en creatief ons team is, en dat het gevoel van samen zijn erg belangrijk is. Babs ...

Bianca Voorn en Jose Esther

2021-09-28T02:05:12+02:0028 september 2021|

Enorm leuke manier om met elkaar aan de slag te gaan met het thema klantbeleving. Wat n energie en enthousiasme kwam er los, super ideeën en initiatieven. Fijn dat er veel concrete en haalbare doelen naar voren komen en het samen gevoel nog sterker wordt gedragen tenminste zo voel ik het! Bianca Voorn senior administratief ...

Ga naar de bovenkant