Breng Focus Aan In De Ideeën
Je kent het vast wel: mooie ideeën bedacht, maar wat gaan we nu DOEN? Na het spelen van The Customer Experience Game is er eerst een korte pauze om even alle gedachten los te laten, we eten en drinken wat.
Dan worden alle ideeën rondom een bepaald thema verzameld. Dit thema bepalen we vooraf met jullie en sluit aan bij het doel waarom jullie de Game spelen.
Kiezen is moeilijk, dus helpen we je de meest relevante ideeën te kiezen. De ideeën worden ingedeeld naar
- de relevantie op korte of lange termijn
- de impact die de ideeën hebben op klanten, merk en/of medewerkers.
Je houdt vier groepen ideeën over waaruit gezamenlijk op basis van voorkeur en relevantie drie ideeën gekozen worden.
Elk team werkt één idee uit tot een SMART actieplan waarin ook een tijdspad en idee-eigenaar wordt benoemd. Nadat de actieplannen aan elkaar gepresenteerd zijn, is het tijd voor een afsluitend drankje.
Na Afloop Van Focus:
Heb je niet alleen veel inspiratie opgedaan en goed samengewerkt maar ook drie ideeën gekozen waarmee je aan de hand van het SMART actieplan direct aan de slag kan.
Het spelen van de Game incl. het maken van een actieplan duurt 3 uur en kost €2.500 exclusief BTW, catering en locatiekosten.
We spelen op iedere gewenste locatie. De begeleiding van de game is door een ervaren specialist op het gebied van Customer Experience.
De game wordt gespeeld met maximaal 16 deelnemers verdeeld over 4 teams. Voor elke extra speler betaal je €125 en vanaf 16 deelnemers gaan we in overleg.
The Customer Experience Game is het resultaat van een samenwerkingsverband tussen Nienke Bloem en Babs Asselbergs. Voor meer informatie over de game, neem contact op via een van onderstaande methoden of vul het contactformulier in.
Telefoonnummers
Nienke Bloem: 06-22216210
Babs Asselbergs: 06-17443249