Elkaar weer ontmoeten, bijpraten over de afgelopen tijd en daarna samen nadenken hoe het vanaf nu beter kan voor de klant? Klantbeleving is belangrijker dan ooit te voren.
Een mooie reden om weer naar kantoor te komen!
The Customer Experience Game zorgt er niet alleen voor dat klantbeleving gaat leven, maar zorgt ook voor verbinding tussen collega’s. Door het spelen van de CX Game ontmoeten collega’s elkaar, delen zij kennis en ervaring en inspireren zij elkaar. Samen bedenken ze hoe zij klanten een betere beleving kunnen geven en wat zij daar voor nodig hebben.
Een bordspel spelen met collega’s om samen te praten over klantbeleving? Kan dat nu?
Ja, dan kan het weer! Misschien wel eerder dan je denkt.
Kan dat op 1,5 meter afstand van elkaar? Ja, dat kan zeer zeker!
Ook met voldoende afstand is het mogelijk om met positieve energie en plezier samen na te denken over
- wat de rol van klantbeleving nu en in de toekomst is
- hoe je deze kunt verbeteren en hoe je onderscheidend kunt zijn
- wat jullie nodig hebben om het samen beter te doen voor de klant
Wij kijken er naar uit om weer met teams The Customer Experience Game te spelen. We hebben daar voldoende ideeën bij en een plattegrond uit laten werken, hoe het wel mogelijk is.
Wil je meer weten?
Neem contact met Babs of Nienke op en we denken graag met je mee!
Let’s play!