Fijn dat je contact hebt opgenomen!

We zullen je zo snel mogelijk voorzien van een inhoudelijke reactie. Wil je in de tussentijd nog wat inspiratie opdoen? Lees dan onze laatste blogs:

Makkelijker kunnen we het klanten niet maken

Kijk eens goed naar deze foto. Wat zie je? Zet jij wel eens een knoop opnieuw aan je broek, jas of overhemd? Hoe vaak steek je de draad mis in de naald? Nu zijn daar allerlei hulpmiddelen voor, tot en met je moeder, om dit op te lossen. Maar je kunt het ook een frictie […]

Wat je als CX leider kunt leren van een 3 sterren restaurant

Als je doelen stelt en je haalt die ruim, dan is het feest. Feestjes moet je vieren, toch?!. Een jaar geleden spraken Nienke en ik af wat ons doel qua omzet en winst zou zijn voor BlommaBerg, onze gezamenlijke onderneming waar de CX en EX Game onder vallen. We spraken ook af dat als we [...]

Spelenderwijs de essentie van klantbeleving leren

Zo kreeg PGB’s CX Team het bestuur mee in CX Sinds begin 2022 heeft Pensioenfonds PGB vijf gecertifieerde CX Game® facilitators. Hoogste tijd om eens te luisteren naar hun ervaringen met deze game. Met drie van deze facilitators (Martijn van den Berg, Lead CX Management, en Annemiek van Wees en Marcel Veen, beiden CX Manager) […]

Consistentie is de sleutel. Maar hoe doe je dat dan?

Ik appte mijn vader of zijn nieuwe bed al bezorgd was. Ik wist dat er wat gedoe was. Dit kreeg ik als antwoord: “Ja, keurig geïnstalleerd met de poten van mijn oude bed i.p.v. de chrome poten van het nieuwe bed. Klantenservice van Tempur Benelux: Nee, Huisman Transport neemt geen bedden mee terug, alleen matrassen […]

No service, wat als het wel kan?!

“Service? Klantbeleving? In Finland?   Dat bestaat niet”, appt ze me. Ik bereid mijn workshop met de CX Game™ voor die ik ga spelen met een potentiële partner in Helsinki. De dagen ervoor bezoek ik mijn vriendin Anouk die sinds zes jaar in Helsinki woont met haar Finse man Marko. Volgens Anouk bestaat er geen service […]

Practice what you preach

No shows. Op ieder event of netwerkborrel heb je daar mee te maken. Best wat mensen melden zich niet af. Ik vind dat niet netjes, eigenlijk best onbeschoft ten opzichte van de organisatie. Zij doen moeite om iets tofs neer te zetten en catering te regelen voor een x aantal deelnemers. Het kan zijn dat […]