Fijn dat je contact hebt opgenomen!

We zullen je zo snel mogelijk voorzien van een inhoudelijke reactie. Wil je in de tussentijd nog wat inspiratie opdoen? Lees dan onze laatste blogs:

Wordt het tijd voor een Human Experience team?

CX needs EX & EX leads to CX Als CX professional verdiep ik me dit jaar meer in Employee Experience. Dit omdat je nu eenmaal blije, gemotiveerde en bevlogen medewerkers nodig hebt om te werken aan een excellente klantbeleving. Ik heb een tijd geroepen dat ik niet zo veel van EX weet. Nu ik er […]

The CX Game® bij Vattenfall: een waardevolle aanvulling als je CX serieus neemt

Bij Vattenfall zijn klantbeleving en klantgerichtheid essentiële onderdelen van de bedrijfsstrategie. Onlangs hebben we meegekeken naar de ervaringen met de CX Game®, een innovatieve workshop die deze elementen op een speelse manier versterkt. We spraken met twee leden van Vattenfalls CX Team: Marijke Bootsma en Ruud Kunkels. Samen met Linda Zwijssen en Joyce Janssen Bouwmeester […]

Makkelijker kunnen we het klanten niet maken

Kijk eens goed naar deze foto. Wat zie je? Zet jij wel eens een knoop opnieuw aan je broek, jas of overhemd? Hoe vaak steek je de draad mis in de naald? Nu zijn daar allerlei hulpmiddelen voor, tot en met je moeder, om dit op te lossen. Maar je kunt het ook een frictie […]

Wat je als CX leider kunt leren van een 3 sterren restaurant

Als je doelen stelt en je haalt die ruim, dan is het feest. Feestjes moet je vieren, toch?!. Een jaar geleden spraken Nienke en ik af wat ons doel qua omzet en winst zou zijn voor BlommaBerg, onze gezamenlijke onderneming waar de CX en EX Game onder vallen. We spraken ook af dat als we [...]

Spelenderwijs de essentie van klantbeleving leren

Zo kreeg PGB’s CX Team het bestuur mee in CX Sinds begin 2022 heeft Pensioenfonds PGB vijf gecertifieerde CX Game® facilitators. Hoogste tijd om eens te luisteren naar hun ervaringen met deze game. Met drie van deze facilitators (Martijn van den Berg, Lead CX Management, en Annemiek van Wees en Marcel Veen, beiden CX Manager) […]

Consistentie is de sleutel. Maar hoe doe je dat dan?

Ik appte mijn vader of zijn nieuwe bed al bezorgd was. Ik wist dat er wat gedoe was. Dit kreeg ik als antwoord: “Ja, keurig geïnstalleerd met de poten van mijn oude bed i.p.v. de chrome poten van het nieuwe bed. Klantenservice van Tempur Benelux: Nee, Huisman Transport neemt geen bedden mee terug, alleen matrassen […]