Fijn dat je contact hebt opgenomen!
We zullen je zo snel mogelijk voorzien van een inhoudelijke reactie. Wil je in de tussentijd nog wat inspiratie opdoen? Lees dan onze laatste blogs:
No service, wat als het wel kan?!
“Service? Klantbeleving? In Finland? Dat bestaat niet”, appt ze me. Ik bereid mijn workshop met de CX Game™ voor die ik ga spelen met een potentiële partner in Helsinki. De dagen ervoor bezoek ik mijn vriendin Anouk die sinds zes jaar in Helsinki woont met haar Finse man Marko. Volgens Anouk bestaat er geen service […]
Practice what you preach
No shows. Op ieder event of netwerkborrel heb je daar mee te maken. Best wat mensen melden zich niet af. Ik vind dat niet netjes, eigenlijk best onbeschoft ten opzichte van de organisatie. Zij doen moeite om iets tofs neer te zetten en catering te regelen voor een x aantal deelnemers. Het kan zijn dat […]
Hoe vaak laat jij de klant schrikken?
Het begon zo goed! De man ontdekt dat zijn creditcard geblokkeerd is. Na een telefoontje met de vraag om opheldering, krijgt hij een bericht van de Rabobank waarin staat dat er een verdachte betaling is geweest. Weliswaar van slechts € 1,99, maar reden voor de bank om de pas te blokkeren. Een nieuwe pas is […]
Zonder gedoe
Afgelopen winter hebben we onze tuin onder handen genomen. De houten vlonders waren rot. In het gras was meer mos en onkruid te zien dan gras. Kortom, tijd voor een andere indeling. Gelukkig heb ik een handige man, die had dat klusje met wat hulp van mij zo gedaan. In het voorjaar was het eindelijk […]
Stoer! Wat betekent dat voor jou?
Op 8 mei bezocht ik de opendeurdagen van IKO de Kunstacademie in Hoogstraten, België. Als puber wilde ik niks liever dan een creatieve opleiding volgen. Ik ben ooit aan de MTS Goud- en Zilversmeden begonnen, maar door ziekte heb ik die niet afgemaakt. Maar bloed kruipt waar het niet gaan kan. Creativiteit speelt al mijn […]
Welk vastgeroest patroon wil jij veranderen? Tips!
Hier praat ik vaak over met mijn klanten. Als we willen dat oud, minder- of niet-klantgericht gedrag plaatsmaakt voor nieuw en klantgericht gedrag. Dat is niet makkelijk, maar wel nodig om klanten een betere ervaring te geven. En ook om zelf meer werkplezier te hebben. In mijn workshops en de creatieve opdrachten die ik daarin […]