Fijn dat je contact hebt opgenomen!

We zullen je zo snel mogelijk voorzien van een inhoudelijke reactie. Wil je in de tussentijd nog wat inspiratie opdoen? Lees dan onze laatste blogs:

Spelenderwijs Samenwerken: Hoe de CX Game Klantgerichtheid Versterkt

In de podcast serie de Klantreisgids gaat Sannah de Brouwer samen met haar gasten op zoek naar de ultieme klantbeleving. Ook co-founder van de The CX Game, Babs, was te gast en ging met Sannah in gesprek over creativiteit, spelen op de werkvloer, klantbeleving en de CX Game. Voor iedereen die werkt aan klantgerichtheid – […]

Spelen om te Winnen: Gamification Tactieken voor CX Succes met The Customer Experience Game

Aangezien klantervaring (CX) steeds meer een belangrijk onderscheidend vermogen voor bedrijven wordt, staan CX-leiders voortdurend voor uitdagingen en kansen. In de podcast serie “CX Leadership Talks” van Nienke Bloem, ging host Nienke in gesprek met Babs Asselbergs, de andere founder van The Customer Experience Game. We voerden een inspirerend gesprek over het ontwerpen van een […]

Verander je perspectief en alles wordt anders

“We staan op de grens van een wezenlijke gedragsverandering. Het model waarin mensen werken om dingen te kunnen kopen loopt op zijn eind. We willen niet meer bezitten, maar we willen wel toegang hebben én gebruiken. We willen licht, maar geen lamp. We willen mobiliteit, geen auto.” Het is alweer zeven jaar geleden dat ik […]

Is een verrassing altijd geslaagd? Of net niet?

Weet je wat een van de meest effectieve manieren is om de relatie met klanten te versterken en de klantbeleving te verbeteren? Verras je klanten op een passende en onverwachte manier. Dit kan variëren van kleine attenties tot grote gebaren, zolang het maar op het juiste moment in de klantreis plaatsvindt. Laatst ontving ik in […]

Spelen en creativiteit op je werk zijn dé succesfactoren

The Customer Experience Game® ontstond toen Nienke aan mij vroeg: “Kun je eens met me meedenken over een andere werkvorm om klantbeleving op een leuke manier te laten leven?” Omdat we beiden van spelletjes spelen houden en ik al ervaring had met het maken en spelen van business games, was de CX Game® snel geboren. […]

Wordt het tijd voor een Human Experience team?

CX needs EX & EX leads to CX Als CX professional verdiep ik me dit jaar meer in Employee Experience. Dit omdat je nu eenmaal blije, gemotiveerde en bevlogen medewerkers nodig hebt om te werken aan een excellente klantbeleving. Ik heb een tijd geroepen dat ik niet zo veel van EX weet. Nu ik er […]