Fijn dat je contact hebt opgenomen!

We zullen je zo snel mogelijk voorzien van een inhoudelijke reactie. Wil je in de tussentijd nog wat inspiratie opdoen? Lees dan onze laatste blogs:

HIEP HIEP HOERA. De CX Game bestaat 5 jaar!

    What a ride! Met duizenden deelnemers hebben we in de afgelopen 5 jaar klantbeleving laten leven. Van Leeuwarden tot Mallorca, van Zundert tot Stuttgart. Van Amsterdam tot Melbourne. Van Dubai tot Breda. Meestal op locatie, tegenwoordig ook online. Wat zeggen deelnemers over de CX Game? De CX Game geeft een boost aan energie […]

Wees geen Ryan Air!

Om een excellente klantbeleving te bieden zijn er een aantal belangrijke ingrediënten waar je als organisatie over na moet denken. Een daarvan is de vraag: welke beleving wil je eigenlijk geven aan je klanten? Heb jij daar wel eens over nagedacht? En? Wat is het antwoord?   Klantbeleving op drie niveaus Tijdens mijn workshops gebruik […]

Het CX Game Festival!

Het CX Game Festival: de tofste manier om met een grote groep collega’s na te denken over hoe het beter kan voor de klant   Voor onze halfjaarlijkse Goed Bekend Dag was ik op zoek naar iemand die ons kan helpen met de opzet van een online interactief programma. Toen ik op een ochtend in [...]

Moeiteloos zakendoen, hoe doe je dat?

Een van de belangrijkste factoren voor succesvol customer experience management is dat klanten en medewerkers weten wat ze kunnen verwachten. Wie wil je zijn voor je klanten? Wat mogen zij verwachten van je? Welke beleving wil je klanten geven? Hoe maken medewerkers dat waar?   De antwoorden op deze vragen komen samen in een klantkompas. [...]

Kijk met een frisse blik en leer ervan!

Leren van anderen kun je overal en van iedereen. Als je er maar voor open staat. De afgelopen maanden ben ik – net als jullie – op veel minder plekken geweest om te ervaren. Te kijken, te horen en te leren. Dat mis ik. Ik kijk graag om me heen en leer graag van anderen. […]

Leren van de beste!

Ken jij Budbee? Dat is een nieuwe Postnl, DHL oftewel een pakketdienst. Laatst kreeg ik twee keer een pakketje bezorgd via deze service. Drie dingen vielen me op: Ik kon mijn pakket realtime volgen Ik kreeg keuzemogelijkheden bij het bezorgen doordat ik bezorginformatie kon toevoegen en ik kon mijn bezorgvoorkeuren aangeven De bezorger stelde zich […]