Fijn dat je contact hebt opgenomen!
We zullen je zo snel mogelijk voorzien van een inhoudelijke reactie. Wil je in de tussentijd nog wat inspiratie opdoen? Lees dan onze laatste blogs:
Is een verrassing altijd geslaagd? Of net niet?
Weet je wat een van de meest effectieve manieren is om de relatie met klanten te versterken en de klantbeleving te verbeteren? Verras je klanten op een passende en onverwachte manier. Dit kan variëren van kleine attenties tot grote gebaren, zolang het maar op het juiste moment in de klantreis plaatsvindt. Laatst ontving ik in […]
Spelen en creativiteit op je werk zijn dé succesfactoren
The Customer Experience Game® ontstond toen Nienke aan mij vroeg: “Kun je eens met me meedenken over een andere werkvorm om klantbeleving op een leuke manier te laten leven?” Omdat we beiden van spelletjes spelen houden en ik al ervaring had met het maken en spelen van business games, was de CX Game® snel geboren. […]
Wordt het tijd voor een Human Experience team?
CX needs EX & EX leads to CX Als CX professional verdiep ik me dit jaar meer in Employee Experience. Dit omdat je nu eenmaal blije, gemotiveerde en bevlogen medewerkers nodig hebt om te werken aan een excellente klantbeleving. Ik heb een tijd geroepen dat ik niet zo veel van EX weet. Nu ik er […]
The CX Game® bij Vattenfall: een waardevolle aanvulling als je CX serieus neemt
Bij Vattenfall zijn klantbeleving en klantgerichtheid essentiële onderdelen van de bedrijfsstrategie. Onlangs hebben we meegekeken naar de ervaringen met de CX Game®, een innovatieve workshop die deze elementen op een speelse manier versterkt. We spraken met twee leden van Vattenfalls CX Team: Marijke Bootsma en Ruud Kunkels. Samen met Linda Zwijssen en Joyce Janssen Bouwmeester […]
Makkelijker kunnen we het klanten niet maken
Kijk eens goed naar deze foto. Wat zie je? Zet jij wel eens een knoop opnieuw aan je broek, jas of overhemd? Hoe vaak steek je de draad mis in de naald? Nu zijn daar allerlei hulpmiddelen voor, tot en met je moeder, om dit op te lossen. Maar je kunt het ook een frictie […]
Wat je als CX leider kunt leren van een 3 sterren restaurant
Als je doelen stelt en je haalt die ruim, dan is het feest. Feestjes moet je vieren, toch?!. Een jaar geleden spraken Nienke en ik af wat ons doel qua omzet en winst zou zijn voor BlommaBerg, onze gezamenlijke onderneming waar de CX en EX Game onder vallen. We spraken ook af dat als we [...]