Wij begrijpen jouw CX-uitdagingen

Als CX-professional ervaar je vast ook af en toe een paar van de volgende knelpunten:

  • je hebt een mooi CX-plan, maar je weet niet goed hoe je je collega’s erin mee kunt nemen
    (zo blijven je plannen helaas vooral plannen)
  • als het gaat om klantbeleving is lang niet iedereen betrokken binnen jouw organisatie
    (dus blijven klantervaringen min of meer hetzelfde en gebeurt er weinig)
  • je collega’s zijn enthousiast, maar verbinden geen acties aan jouw plannen
    (en dus verandert er nog steeds niets)
  • je plan is goed ontvangen, maar iedereen denkt dat een ándere collega in actie moet of zal komen
    (en ook dan verandert er niets, maar wijst iedereen alleen maar naar elkaar)

Dat is enorm frustrerend

Ook voor je eigen werkplezier. En dat is precies waarom The Customer Experience Game een geweldige oplossing is:

  • The Customer Experience Game is maatwerk voor jullie organisatie: de vragen worden dus toegespitst op jullie klanten en uitdagingen.
  • The CX Game helpt medewerkers het bewustzijn over klantbeleving te vergroten.
  • The CX Game is leuk om te spelen en vergroot het teamgevoel.
  • The CX Game betekent niet alleen plezier: je krijgt ook antwoord op lastige CX-vraagstukken.
  • Dit spel zet jullie direct in de actiestand. Jullie inspireren elkaar en leren op een leuke manier hoe je als medewerker en als team klanten een betere klantbeleving kunt geven.

Maak kennis met de online CX Game!

Op 28 februari kun je online kennismaken met de online Customer Experience Game. In een Zoom-sessie ontmoet je collega CX-professionals met wie je het spel gaat spelen. In Miro (een online prikbord) kun je met je teamspelers de opdrachten doen. De sessie duurt van 9:30 tot 11:30 uur en geloof ons maar…

Je speeltijd vliegt voorbij!

We beloven je nu al dat je:

  • zelf ervaart hoe de CX Game werkt
  • zelf veel plezier beleeft aan deze sessie
  • ziet hoe we technisch alles aanpakken (via Zoom en Miro)
  • andere interessante CX-peers ontmoet en
  • uiteraard inspiratie opdoet en leert van anderen.

Doe je mee?

Babs Asselbergs (Blommaberg) en Sacha de Rooij (CX Programma Manager bij Snelstart) begeleiden deze sessie. Sacha is ervaringsdeskundige als het gaat om het spelen van de CX Game binnen je eigen organisatie. Zij faciliteert bij Snelstart zelf The Customer Experience Game voor haar collega’s en met succes!

Dit zegt Sacha over de CX Game:

“Ik heb als facilitator nu zo’n 100 collega’s bij SnelStart begeleid tijdens de CX Game. Ik heb ervaren dat het belang van CX is vergroot en dat er verbinding is ontstaan tussen collega’s. Met name het doorbreken van afdeling denken en het krijgen van meer begrip voor elkaars vak en bijdrage aan de klantbeleving is een key outcome. De eerste sessie vond ik overigens best spannend om te geven. Maar we zijn ontzettend goed voorbereid op onze rol door Babs dus het ging eigenlijk prima. Ik heb zin in de volgende ronde waarin ik, samen met mijn mede facilitators nog zo’n 75 collega’s onderdompel in CX!

De CX Game wordt ook onderdeel van het onboarding programma. Het is belangrijk dat nieuwe collega’s vanaf het begin meegenomen worden in onze klantgerichte cultuur!”

Enthousiast? Nieuwsgierig? Allebei?

Schrijf je dan nu in voor de gratis online kennismaking met The Customer Experience Game op 28 februari a.s.

Nog vragen? Bel of mail mij gerust. Leuk als je erbij bent op 28 februari!

Hartelijke groet,
Babs Asselbergs

babs@blommaberg.nl
06 17 44 32 49

 

PS: Ben je verhinderd op 28 februari? Lees dan nog even door!

We willen je met alle plezier op de hoogte houden van volgende sessies. Klik dan op de button hieronder.

Wil je graag weten of de CX Game iets kan zijn voor jouw organisatie? Of heb je vragen over de CX Game die je met ons wilt bespreken? E-mail dan gerust je vragen naar babs@blommaberg.nl.

We houden graag contact!